АВАНГАРД ідей
Просто бути попереду
Електронний підпис дозволяє фізичним та юридичним особам обмінюватися електронними
документами. Тобто економить час та ресурси, витрачені на документообіг як всередині організації, так і з
контрагентами. Адже більше немає потреби друкувати документи та передавати їх особисто або ж
поштою. Зменшується також час на погодження певного рішення або ж вчинення дії, яка потребує підпису
уповноваженої особи.
Крім того, наявність електронного цифрового підпису дає можливість подавати звітність до податкової
інспекції, пенсійного фонду або до інших державних органів, подавати податкові декларації онлайн, в
електронному вигляді декларувати доходи посадовим особам, підписувати електронні петиції.
Має таку ж юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності
власноручному підпису (П.4 ст. 18 ЗУ №2155-VII від 5.10.2017 р.)
Для отримання додаткової інформації, заповніть анкету і ми звяжемось з Вами через 30 секунд
ЗАПОВНИТИЮридична особа | Фізична особа-підприємець | |||
---|---|---|---|---|
1 рік | 2 роки | 1 рік | 2 роки | |
Підпис директора | 198 грн | 390 грн | 198 грн | 390 грн |
Підпис директора печатка | 396 грн | 780 грн | — грн | —грн |
Підпис бухгалтера | 198 грн | 390 грн | 198 грн | 390 грн |
Підпис співробітника | 198 грн | 390 грн | 198 грн | 390 грн |
Автопродовження дії сертифікатів КЕП
Якщо термін дії ваших сертифікатів ще не закінчився і змін у даних, які є в сертифікатах,
не відбулось — скористайтесь автопродовженням