Головна
(044) 227 15 29
Залиште ваш номер телефону, і наші спеціалісти зв'яжуться з вами
Замовити дзвінок

КВАЛІФІКОВАНИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДПИС

Електронний підпис дозволяє фізичним та юридичним особам обмінюватися електронними
документами. Тобто економить час та ресурси, витрачені на документообіг як всередині організації, так і з
контрагентами. Адже більше немає потреби друкувати документи та передавати їх особисто або ж
поштою. Зменшується також час на погодження певного рішення або ж вчинення дії, яка потребує підпису
уповноваженої особи.

Крім того, наявність електронного цифрового підпису дає можливість подавати звітність до податкової
інспекції, пенсійного фонду або до інших державних органів, подавати податкові декларації онлайн, в
електронному вигляді декларувати доходи посадовим особам, підписувати електронні петиції.

Має таку ж юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності
власноручному підпису (П.4 ст. 18 ЗУ №2155-VII від 5.10.2017 р.)

Для отримання додаткової інформації, заповніть анкету і ми звяжемось з Вами через 30 секунд

ЗАПОВНИТИ
Юридична особаФізична особа-підприємець
1 рік2 роки1 рік2 роки
Підпис директора198 грн390 грн198 грн390 грн
Підпис директора
печатка
396 грн780 грн грнгрн
Підпис бухгалтера198 грн390 грн198 грн390 грн
Підпис співробітника198 грн390 грн198 грн390 грн

Автопродовження дії сертифікатів КЕП

Якщо термін дії ваших сертифікатів ще не закінчився і змін у даних, які є в сертифікатах,
не відбулось — скористайтесь автопродовженням

Автопродовження КЕП
Детальніше