АВАНГАРД ідей
Просто бути попереду
«M.E.Doc» – поширене українське програмне забезпечення для подання звітності до контролюючих органів та обміну документами між контрагентами в електронному вигляді.
Програма M.E.Doc призначена для подачі звітності в усі контролюючі органи України (ДФСУ, ДССУ, ПФУ, ФСС з ТВП, ДКСУ, міністерства і відомства), для реєстрації податкових накладних та юридично значущого електронного документообігу. Крім того, програма надає модулі для нарахування зарплати, звітності великих компаній з розгалуженою структурою підрозділів і роботи банків.
Забезпечити
максимальну автоматизацію
документообігу
Використовувати
шифрування електронного
підпису
Зменшити
адміністративні витрати
підприємства
Отримувати
найактуальнішу інформацію
про оновлення
Отримувати
надійну та оперативну
підтримку
Насолодитись
інтуїтивно зрозумілом
інтерфейсом
Актуалізувати
бланки до чинного
законодавства
Контролювати
документообіг на всіх
етапах взаємодії
Компанія «Авангард ідей» надає повний супровід і комплексне обслуговування програмного забезпечення M.E.Doc і формування кваліфікованого електронного підпису, яке миттєво здійснюють сертифіковані спеціалісти, не тільки в галузі програмного забезпечення, але і бухгалтерського обліку.
Обмінелектронними документами регулюється законодавчими актами
Автопродовження дії сертифікатів M.E.Doc
Якщо термін дії ваших сертифікатів ще не закінчився і змін у даних, які є в сертифікатах,
не відбулось — скористайтесь автопродовженням